Blog

TeKoopWillyMullenskade51

Te koop, Willy Mullenskade 51, 1087KH Amsterdam : googlemaps : willyMullenskade51>> Het is zover, het is tijd om onze mooie Herenhuis in ijburg, Amsterdam te verkopen.     Heerlijk, ruim en licht herenhuis aan de Willy Mullenskade. De woning is circa 145 m2 met een fijne achtertuin met middagzon en avondzon, twee parkeerplaatsen op privé binnenplaats en een aanlegplaats voor de boot aan de voorzijde. De woning beschikt over drie woonlagen en telt maar liefst 4 slaapkamers, uitbreidbaar naar 5 slaapkamers. De woning [...]

Read more...

Media Attributie, van inzichten naar actionable results.

Auteur: Tjerk van der Veen, Freelance data driven Ecommerce manager Iedereen spreekt erover, zegt dat hij het gebruikt, maar na 3 vragen wordt attributie niet, een beetje of op gevoel gebruikt. Als fact based manager geloof ik niet in deze 3 varianten. Gelukkig zijn er inmiddels oplossingen voorhanden die inzicht geven en ook actionable zijn. De uitdagingen om hier te komen heb ik reeds mogen ervaren. Alle data beschikbaar stellen is een uitdaging, maar goed overwinbaar. Vele collega’s lijken af te haken zodra dit onderwerp [...]

Read more...

Better PPC with Google Attribution Modelling

Goede stof, om de werking van google Attribution 360 te doorgronden.   Better PPC with Google Attribution Modelling 5 sept. 2016 by William Cheng   In search engine marketing Last Click attribution has always been the default and this is especially true in Google AdWords and Bing Ads pay-per-click advertising. However, this way of viewing your data does not always give you the full picture and can potentially be misguiding your online strategy and how you optimise your campaigns. This can happen in a number [...]

Read more...

CUSTOMER JOURNEY ANALYSIS

Goed gedegen artikel met een duidelijk beeld hoe een customer journey werkt.   CUSTOMER JOURNEY ANALYSIS  An Overview of Customer Journey Customer journey is a journey of a potential customer about different points of contact with a product, a brand or a company (touchpoints) via all available channels until he performs a desired target action. A customer journey can extend over several hours or days. Major target actions are purchases, orders or inquiries. As touchpoints any kind of contact points is referred to, from classical advertising (ads, TV or radio spot, etc.) through online marketing activities [...]

Read more...

FOUR IMPORTANT LESSONS TO HELP ALLOCATE YOUR MEDIA BUDGET

| Goede leesstof om media attributie te doorgronden.   Objective Partners: https://www.objectivepartners.com/four-important-lessons-to-help-allocate-your-media-budget/ FOUR IMPORTANT LESSONS TO HELP ALLOCATE YOUR MEDIA BUDGET Optimizing media budgets can be quite a challenge in today’s omnichannel world. Increasing amounts of information become available to marketers, who are expected to take all these factors into account in their decision-making process. They face questions such as: Which media channels are the most effective? How do these (online or offline) media channels interact with each other? What is the perfect timing for campaigns? How do [...]

Read more...

Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

Interessant artikel over Google attributie modelling   https://www.marketingfacts.nl/berichten/alles-wat-marketeers-moeten-weten-over-google-attribution-360 Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360 Jasper Dijkstra, Storm Digital 1 juni 2017 9723 views Conversie-attributie is een onderwerp dat al jaren bovenaan de agenda’s staat van veel marketeers. Maar liefst 81% van alle marketeers wil meer weten en doen met conversie-attributie om te weten hoeveel interacties klanten nodig hebben voor ze converteren, welke impact digital heeft op de resultaten en om campagneresultaten consistent te vergelijken? Een analyse met zoveel mogelijkheden brengt veel complexiteit, beperkingen en discussie met zich mee. En toen was daar de [...]

Read more...

What is Google Attribution Modeling? Do you need it?

Good read: Attributie hoe werkt dit en hoe is dit opgebouwd.  What is Google Attribution Modeling? Do you need it? What is Google Attribution Modeling? Do you need it?  January 26, 2013       Charles Davis       Google Analytics   Let’s start with the definition of Attribution Modeling for those who are new to this concept: Attribution Modeling is the science of determining the value of each customer touch point leading to a conversion.  It helps you understand the customer journey and justify your marketing spend. Attribution Modeling can help Marketers [...]

Read more...

ONLINE IS VOOR HET EERST GROTER DAN TELEVISIE QUA BESTEEDDE MEDIABUDGETTEN IN 2015

In de tijden van efficiency en steeds meer online tv kijken of online Netflix kijken, is Real Time Bidding steeds belangrijker aan het worden. Volgens Emerce: Erwin Boogert Emerce NIEUWS – 12 mei 2016 – 06:40 Online voor het eerst groter dan televisie in Europa Adverteerders gaven in 2015 voor 36,2 miljard euro uit aan reclame op digitale kanalen in Europa, een groei van 13 procent. Online is voor het eerst groter dan televisie qua besteedde mediabudgetten. Nederland is met 1,6 miljard euro de nummer [...]

Read more...

GOOGLE SEO , Responsive gets bonus points

“SEO MobileFirst” Is Coming on April 21 – Are You Ready? Few things get a webmaster’s attention quite like waking up to a Twitter feed filled with news about a major algorithm update. In the world of SEO, hummingbirds, pandas, and penguins are akin to the Horsemen of the Apocalypse. Most algorithm updates come with vague or no warning, but Google recently announced, “Starting April 21, we will be expanding our use of mobile-friendliness as a ranking signal. This change [...]

Read more...

Loopt jouw Google positie gevaar?

Google wordt steeds slimmer! De laatste updates van Google in het algoritme hebben meer invloed op de zoekresultaten. Verschillende websites hebben op basis van hun unieke content een verschuiving zien plaatsvinden op basis van zoekresultaten. Spammerige linkprofielen en slechte content worden steeds beter herkend. Het feit blijft content is king. Schrijf content voor je bezoekers en geïnteresseerde, maar niet voor Google. Lees in het artikel van Frank van der Broek meer over de updates van het Google algoritme en de [...]

Read more...